četrtek, 16. oktober 2014

kotiček

Pa ga končno imamo! :) Namreč kotiček za Velikega Ž-ja. O tem sem sanjala že zeeellooo dolgo. Mož najprej ni bil najbolj navdušen, ko pa je na prvi pogovorni urici v vrtcu videl, kako naš korenjak tam veliko bolj napreduje kot doma, se je pa strinjal. V vrtcu je točno vedel, kje ima material prostor, doma pa tega ni mogel vedeti, ker so bile vse igrače skupaj v škatli in velikokrat so tudi kar obležale na tleh. Sam se niti ni nikoli igral. Tako da, če ni bilo zraven odraslega so igrače samevale.
Pa je do realizacije vseeno trajalo dobrega pol leta.


Moram priznati, da Veliki Ž mojega navdušenja ne deli z mano. Tako (zaenkrat) tudi tale kotiček še sameva.
Veliki Ž je namreč velik knjigojedec in trenutno veliko časa presedi pred polico s knjigami in "bere".
Moram malo pobrskati po glavi in zamenjati material na poličkah, da bo bolj zanimivo.

3 komentarji:

  1. Lušno ste zrihtali. Pridemo sprobat. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pika Maja, živjo in dobrodošla med mamicami blogerkami :) Sanja pri Žogicah in kravatah mi je povedala zate. Čedalje več nas je in tako je prav :D Tvoj (no, Ž-jev) kotiček mi je zelo všeč. Kaj pa preproga, ki jo vidim ob robu, jo Ž rad uporablja? Lepo bodi, Damjana

    OdgovoriIzbriši
  3. Oooo hvala. :) Mi veliko pomeni taka pohvala. Ravno Sanjin blog mi je bil in mi je velik navdih za moj blog in za dejavnosti za moja malčka. :)
    Preproge Ž še ni uporabljal. Brez uspeha, sem mu jo "rinila" ko je sestavljal sestavljanke. Imel jo je za podlogo za sedenje. Tako da sem to opustila.Bo že prišel pravi čas. V vrtcu, v njegovi skupini menda že uporabljajo preproge. Ampak doma je čisto druga pesem. Je pa tudi res, da do sedaj niti še ni imel materiala za nujno uporabo preproge. Pa kot sem napisala, je tudi kotiček sameval. Zdaj pa se to že spreminja in ko pridemo iz vrtca, se gre najprej igrat. :)

    OdgovoriIzbriši