ponedeljek, 24. november 2014

recikliramo

...tudi v kuhinji.

Zelo rada doma spečem kruh. Pečem ga po receptu s. Nikoline. Njeno kuharsko knjigo sva dobila za poročno darilo in jo zelo rada uporabljam, ker so recepti preprosti in vedno uspejo. Če kdo želi recept njenega kruha, ga dobi pri Tamari.

Takole je nazadnje uspel meni.
Svež je zelo dober. Žal pa naslednji dan temu ni več tako. Zadnjič smo ga pozabili pospraviti v skrinjo in naslednji dan ga je bilo res težko jesti. Zelo se je drobil. In tako sem dobila idejo, kaj bo nastalo iz starega kruha, da ga ne bi metali stran.

Narezala sem ga na kose in dala sušit. Potem sem ga nekaj razdrobila kar med dlanmi, skorjo pa v možnarju. In tako so nastale domače drobtine.


Drobtin je bilo za polno posodo. Mi smo jih nekaj kar takoj uporabili in imeli odlično kosilo.


Tako dobro, da nam končanih zrezkov ni uspelo slikati. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar