ponedeljek, 22. september 2014

Začetek

Pa je prišel čas za mojo prvo objavo. Sama nisem ravno mojster besed, zato ta blog ni namenjen dolgemu pisanju.

Prejšnji teden smo šli na izlet, kjer sem videla najlepšo rdečo mušnico. Sem jo fotografirala, pa je fotografija pri prenosu iz telefona na računalnik izginila neznano kam: :( Skratka, takoj sem vedela, da bo to moj naslednji motiv pri voščilnicah.



Ravno pravšnji je 117 izziv na Craftalnici. To drugo voščilnico prijavljam na ta izziv.





9 komentarjev:

  1. Dobordošla v svetu bloganja! Super si uporabila DT inspiracijo in naredila zelo luštni voščilnici - kar tako naprej.

    LP
    Jerneja

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobrodošla med nami :-))
    Voščilnici sta zelo lepi in lepo si ju sestavila!
    Hvala, ker tudi ti deliš gobice v naši CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobrodošla med blogarkami.
    Simpatični voščilnici si naredila.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobrodošla med nami, Zelo lepi voščilnici si naredila in veseli me, da sta prvi na blogu prav za našo Craft-alnico.
    Hvala in srečno pri izzivu. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  5. Maja, dobrodošla.
    Voščilnici sta krasni.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 117. izzivu CRAFT-alnice.

    Prosim, izključi preverjanje z besedo pri komentarjih.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Oooooo Maja, pozdravljena! Odlično, si se tole odločila. :)
    Drugače pa... slika nadomesti marsikatero besedo. ;)
    Ti želim čim več prijetnega ustvarjanja in seveda kakšno nagradico za tvoje delo.

    OdgovoriIzbriši