nedelja, 9. november 2014

bela

Nimam besed... Danes je moja glava prazna.

Na Mavelu.com je mesečni izziv BELA, BELA in še enkrat BELA. Sama se ne bi nikoli lotila voščilnice v samo eni barvi in še to beli. Pa še vedno niti nisem prepričana ali mi je sploh všeč.
Vseeno jo prijavljam na izziv.


Pri voščilnici sem uporabila rezalno šablono snežinke in štampiljko.

Ker so na voščilnici snežinke in je voščilnica bela kot sneg jo prijavljam tudi na 120 izziv na CRAT-alnici.

6 komentarjev:

  1. Maja zelo simpatična voščilnica je nastala in meni je prav všeč in lepo si razbila čisto belino z malo srebrne barve :) Hvala ker se igraš z nami na našem mesečnem izzivu na Mavelu.com :) Pozdravček,

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je pa zelo všeč, tudi sama sem bila že v dilemi a so mi sedaj enobarvne voščilnice zelo lepe.
    Lepa je in hvala ti, da jo deliš z nami v 120. Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 120. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Super si jo izdelala in všeč mi je belina :-))
    Hvala, ker se igraš z nami s snegom posutim izzivom v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši