sreda, 24. december 2014

naše voščilnice

Ob poplavi voščilnic za vrtčevski bazar in nekaj naročil, sva z Velikim Ž-jem našla čas tudi za izdelavo čisto naših.
Večino materiala sem pripravila sama, njemu pa sem prepustila barvanje packanje. :) Najbolj je užival, ko je lahko izbiral barve, pri packanju malo manj - vsaj na začetku.





























Nekaj smrek je krasil z vatiranimi palčkami, nekaj s cofkom (za držalo sva uporabila kar kljukico za perilo), ko pa se je malo bolj opogumil, pa so super pripomoček postali kar prsti.



Končni izdelek:


Te tri voščilnice so odletele /odplule čez ocean. Za slovensko govoreče prejemnike, pa sem dala štampiljko s slovenskim napisom (pa žal nisem imela fotoaparata pri sebi, da bi vsaj kakšno fotografirala). Seveda mi je Veliki Ž pomagal tudi pri štampiljkah (ampak to pa mislim da samo pri dveh voščilnicah:))


Je pa danes sveti večer in mi smo imeli zelo lep dan. Več o naši pripravi na božič pa v naslednjih dneh.

Vsem bralcem mojega bloga (še posebno tistim, katerim nismo poslali voščila po pošti) pa želim miren božični dan ter lep in (menda bo) zasnežen konec leta!

Ni komentarjev:

Objavite komentar