sreda, 3. december 2014

adventni venec

Ker je izdelava namiznega adventnega venca preveč zapletena za dvoletnika in ker v vrtcu delajo tako lepe venčke, imamo mi letos spet vrtčevskega.


Ampak takega za na vrata, sva se pa z Velikim Ž-jem vseeno lotila.
Vzela sva velik papirnat krožnik, čopič in nekaj zelene barve.


Ko se je barva posušila, sem izrezala krog, da je iz krožnika nastal venček. Veliki Ž pa ga je še okrasil. In ker se takih stvari kar hitro naveliča, je bil venček tudi hitro in skromno okrašen. Jaz sem samo dodala še pentljico in venček je bil gotov.


Ker je venček skoraj v celoti otroško delo, ga prijavljam na izziv #122: Ustrvarjajmo z otroki.

Vsem pa želim lep in miren adventni čas.

5 komentarjev:

  1. Poglej z druge strani Velikemu Ž- ju, je pač ljubša minimalistika. Krasno sta ustvarjala, zelo mi je všeč vajin venček.
    Hvala, da sta z nami v 122. izzivu Craf-alnice. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  2. Veliki-Ž, je zelo lepo okrasil venček.
    Hvala, ker sta se nam pridružila na 122. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Ej, meni je pa všeč. Ravno ta minimalizem... Bravo, veliki Ž!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala vsem.
    Saj je venček tudi meni všeč. In ko bo advent mimo, gre prav gotovo v škatlo z njegovimi izdelki. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. :))) super veliki Ž. ♥♥♥ že pri dveh letih ve, da je manj več :))

    OdgovoriIzbriši