ponedeljek, 9. februar 2015

kava

hja... pa sem se vdala... zadnje čase tudi pri nas doma zadiši po kavi.



Ko se je ura bližala 18h, sem se že prav vlekla po stanovanju in hodila naokoli kot zombi. Pa je bil pred mano še del dneva za katerega je potrebno kar veliko energije.
Tako mi ni preostalo drugega, kot da preizkusim ta čudežni napitek. Tale moja kava je še kar okusna. Vsaj zame. Do zdaj je nisem pila in niti ne vem, kakšna je dobra kava. Zato bom vesela vsakega predloga ali namiga, kako skuhati najboljšo kavo. (da jo bodo lahko od zdaj naprej dobili tudi obiski) :)


Žal pa ni energije, da bi se toliko zbrala in bi zvečer, ko gresta maledva spat še lahko kaj ustvarila. Pogrešam ustvarjanje.

Mi je pa v zadnjem mesecu med dnevnim počitkom vseeno uspelo na hitro narediti dve rojstnodnevni voščilnici.


Ena za malega vedoželjneža.


In ena za malo večjega fanta. Kateremu pa vedoželjnost žal ni več prioriteta. :)

Ko sem ga vprašala, kaj si želi za svoj 18 rojstni dan, mi je seveda odgovoril tipično za mladega fanta: "Avto."
Finance nam nekako ne dopuščajo, da bi mu kupili avto. Zato je dobil avtomobilsko voščilnico in nekaj malega v pomoč k uresničitvi želje.
Ko sem se spravila k ustvarjanju voščilnice, sem najprej iz papirja izrezala krog in ga postavljala, prestavljala, kombinirala... Nekako nisem našla tiste prave ideje. Na koncu sem uporabila ostali del, ki je že bil na kupčku med ostanki. Se mi zdi, da mi je kar uspelo. So sicer tisti majhni detajli, ki bi jih spremenila pa jih ne bom omenjala. :) Voščilnica mi je všeč. 
Na notranji strani voščilnice sem naredila še žepek za denar in prostor za voščilo.


Ker sem pri tej avtomobilski voščilnici uporabila negativ, jo prijavljam na 127 izziv na CRAFT-alnici.



4 komentarji:

  1. Krasno si se znašla z negativom in fant ni dobil samo enega avta, ampak celo voščilnico ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ;) Je dobil avtov na izbiro :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa voščilnica :-))
    Hvala, ker se igraš z nama v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo si s znašla z negativi. Avtomobilska voščilnica je res nekaj posebnega, pa tudi tista z zajčkom ni od muh.
    Hvala, da jo deliš z nami v Craft-alnici in srečno pri izzivu. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši