sreda, 18. februar 2015

pust

Danes bomo krofe cvrli,
kakšno smešno še razdrli,
haljico si pisano nadjali
in s kraguljčki zacingljali.

Z masko si obraz zakrili,
v svet se šeme zapodili.
Žalost vso naj nori šment pohrusta,
danes šli se bomo pusta!


Še dobro, da pride nekajkrat na leto razlog za ustvarjanje. :)

Tokrat sem iz kota potegnila šivalni stroj.


Izvedba je bila čisto preprosta. Vzela sem svojo staro črno majico in ji odrezala rokave. Uporabila sem še staro belo jakno, iz notranjega dela odrezala velik kos flisa in ga prišila na sprednji del majice. 
Iz rokavov sem izrezala obliko za krila. Enako sem naredila še z darilno vrečko, ki sem jo prišila v notranjost krila. Krila sem nato prišila na majico.


Iz črnih pajkic sem izrezala dva polkroga in ju zašila v kapico. Na kapico pa sem kar prilepila oči in oranžen kljunček. 
Za kljunček in nogice sem uporabila oranžno brisačo. Na zadnji del nogic sem prišila elastiko, da so lažje stale na svojem mestu.


Nekaj reciklaže in pingvinček je končan. 


Nato sem ponovila vajo v še malo manjši različici.  


Pod kostum smo oblekli črno majico in žabice.




Ideja ni zrasla na mojem zeljniku. Našla sem jo v knjigi obrazov.

Ni komentarjev:

Objavite komentar