torek, 6. januar 2015

konec in začetek

Staro leto smo zaključili skupaj. Igrivo. Veselo. Zabavno. ...
Najbolj aktivna sta bila J in Veliki Ž. Mali Ž nas je spremljal v vozičku - po svoje. 
Jaz pa sem to veselje skušala ujeti v objektiv.  Vidim pa, da bom morala fotoaparat prepustiti tudi komu drugemu. :)

Nekaj utrinkov.

Igranje na domačem dvorišču.




Sankanje na bližnjem gričku.


Kopanje v termah.

Ta fotografija mi je pa preprosto zelo všeč. :)


Novo leto pa smo začeli...

...s termometrom

in čajem.

In z eno za mamo zelo veselo prigodo.

Danes zjutraj, ko sem oblačila velikega Ž-ja za v vrtec, mi je rekel, da bi šel na kahlico kakat. (po neuspešnem poletju in poskušanju v jeseni, smo to opustili in čakali na bolj primeren čas. Sva mu pa zmeraj, ko ni pustil zamenjati plenice govorila, da je ne bi bilo treba menjati, če bi šel na kahlico) Seveda sva šla. Naročil mi je, naj mu prinesem knjigico. Potem pa je sedel na kahlici in bral. 
Nekaj časa ni zgodilo nič, in sva se z J pogovarjala, da verjetno spet zavlačuje, ker noče v vrtec. Pa ni bilo tako. Ko sem prišla v kopalnico preverit situacijo, se je zgodilo. Kakal in lulal je v kahlico. :) Jupi!!! Mogoče pa je njegov čas prišel zdaj.

Ni komentarjev:

Objavite komentar