sobota, 3. januar 2015

za nazaj

Tale objava spada še v lansko leto. Čas me je prehitel in nisem utegnila objaviti nekaterih rojstno-dnevnih voščilnic. Na ene sem bolj ponosna, na druge malo manj. Mi je pa vsaka po svoje všeč. :)






Ker pa je pri CRAFT-alnici izziv KARKOLI, zadnjo voščilnico prijavljam na ta izziv. Jaz neskončno uživam pri ustvarjanju voščilnic. Še posebej pa kadar ustvarjam za točno določeno osebo. Ta voščilnica je bila namenjena vsestranski ustvarjalki, ki rada šiva, kvačka, peče... naredi karkoli in vse zgleda super prikupno.


3 komentarji:

  1. Zelo so lepe tvoje voščilnice in vsaka je zanimiva po svoje :-))
    Hvala, ker se igraš z nama v zadnjem 2014 izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čisto vse pokazane voščilnice so lepe, a mali hokejist in zadnja za vsestransko prijateljico sta mi najbolj všeč.
    Hvala, da si se nama pridružila v zadnjem izzivu Craft-alnice v letu 2014. Srečno in pozdravček, Lili

    OdgovoriIzbriši