petek, 17. april 2015

številčna gosenica

Žiga barve že dolgo pozna in zadnje čase se je začel navduševati nad številkami in črkami. Danes sva dala magnetne črke na hladilnik in sem "pisala" po nareku: Žiga, Žan, mami in oči. Potem pa kar naenkrat: "Še Urbana in Nejca je treba napisat." Nejca je dokončal še sam... po svoje.
Ko je Jani prišel domov, mu je takoj tekel povedati, kaj vse sva napisala na hladilnik: "Oči, ti si bil številka 4."


Ne loči še med številkami in črkami. Zaenkrat je še vse enako.
Številčna gosenica naj bi mu pomagala pri prepoznavanju količine.


Pa sva se lotila izdelave.
Iz tršega kartona sem izrezala 6 krogov in nanje prilepila nogice iz kosmate žice.


Na lesene kljukice sem nalepila barvne pravokotnike.


Pri izrezovanju barvnih krogov pa mi je pomagal tudi Žiga. Jaz sem jih sproti lepila na kartončke. 


Na prvi krog je Žiga prilepil oči. Me je presenetil, kako dobro jih je postavil in poravnal. Jaz sem narisala še nos in usta. Žigu pa še ni bilo čisto všeč: "Nariši še obraz." Ko sem mu razlagala, da je to že cel obraz, me je mali naučil nekaj novega. :)


Dobro ga je narisal in mi dal idejo za še kakšno dejavnost.


Nato sva lahko pričela z delom. Ker še ne pozna številk, sem mu gosenico po številkah postavila jaz. 


Kljukic še vedno ne zna uporabljati. Tokrat sva jih stiskala skupaj. Sem mu pa dala proste roke v načinu kako se lotiti naloge.


Iz košarice je izbiral kljukice po barvah in nikakor ni bil zadovoljen, ker bele kljukice ni bilo.


Razložila sem mu, da so na krogih napisane številke in toliko bo tudi kljukic tiste barve. Na primer: "Na zelenem krogu je napisana številka 2, torej bosta tukaj dve kljukici. Na rdečem je številka 3, bodo tri kljukice." Zdelo se je, da razume in se je lotil naprej. Spet v svojem sistemu (ki pa pravzaprav sploh ni napačen).


Potem je iskal še eno rumeno kljukico. Sploh mu ni bilo jasno zakaj manjka. Pa sem mu začela šteti in kazati številke. Sploh me ni hotel poslušati in je rekel, da ima dovolj.


Za prvič se mi zdi čisto dovolj. Sem vesela, da ni že danes naredil do konca, tako da mu izziv ostaja tudi za naslednjič.


Ko bo obvladal, bova pa dodala še naslednje številke.



Ni komentarjev:

Objavite komentar