četrtek, 5. marec 2015

darilo

Ne morem verjeti! Danes me je moj sin sam od sebe poslal ven iz sobe.
Nekaj večerov zapored že sem morala z njim spat. Ponavadi zvečer preberemo pravljico, potem Žan dobi flaško in ko ga dam v posteljo, zaradi Žigovega govorjenja ne more takoj zaspati. Tako sem morala počakati, da je Žan zaspal preden sem lahko zapustila sobo. Zadnje čase pa me je Žiga potreboval zraven, dokler ni še on zaspal. Če me ni bilo, se je grozno drl, kot bi ga nekdo iz kože dajal. Enkrat sem "znorela", ko me je prepričeval, naj grem tudi jaz spat in rekla, da sem jaz prevelika, da bi hodila že tako zgodaj spat in da moram še posodo pospraviti.

Danes pa mi je rekel: "Mami, a si prevelika, da greš že spat? Moraš pospraviti posodo?"
Jaz: "Ja, me posoda čaka v umivalniku, da jo pomijem. Ampak lahko sem pri tebi, dokler ne zaspiš."
Žiga: "Ne, si prevelika. Te čaka posoda v umivalniku."
In sem šla. Pomila posodo. Zdaj pa je ura ŠELE 20h in jaz že pišem novo objavo. Cel večer imam zase (mož igra nogomet in pride pozno domov). :)



Darila...
Ob poplavi vseh mogočih igrač imam včasih občutek, da so otroci že prenasičeni vsega. Zelo sem si razbijala glavo, kaj dati 6-letniku za rojstni dan. Torta je sicer bila en del darila, ampak ko prideš na praznovanje vsak otrok pričakuje, da mu boš prinesel darilno vrečko in v njej kaj zanimivega.

Naše darilo na prvi pogled ni bilo zanimivo. Timotej je pogledal v vrečko, rekel hvala, potem pa je vrečka "obsedela" na kavču... do drugega dne. Pa saj je tako prav. Prinesli smo mu darilo, za katerega potrebuje mir, ne pa rojstno-dnevni živžav.

Fant že kar nekaj časa bere. In bere zelo rad. Knjig doma ima že veliko in kako izbrati tisto pravo, da mu bo zanimiva?
Šla sem malo dlje od samega branja. Napisala sem mu stavke, jih razrezala po besedah (besednih vrstah), on pa jih mora smiselno sestaviti. Ampak lepo po vrsti. Najprej naj bi bila na vrsti pridevnik in samostalnik. Nato glagol in nazadnje prislov s predlogom.


Timotej se je zelo zabaval in že prvi dan sestavljal pridevnik, samostalnik in glagol. Dosegel je moj namen, ko je besede mešal med sabo. Menda se je na glas smejal, ko je sestavil stavek: "Črnolasi fant kikirika." 


Da pa ne bo utrjeval samo jezika, sem mu pripravila še matematičen material. 
Na lesene palčke sem napisala račune, ki jih mora sestaviti po vrsti. Za lažje računanje, sem priložila kroglice. 
Računanja se je lotil naslednji dan ob 5.30 zjutraj. Boga mami, ker je morala že tako zgodaj napeti možgane. ;)


Me veseli, da je kljub prvemu razočaranju, ker v vrečki ni bil kakšen avtomobil, naše darilo doseglo svoj namen in je fant navdušen.

2 komentarja: