četrtek, 12. marec 2015

sobota

Nova je že pred vrati, meni pa se v glavi še vedno vrtijo slike in spomini prejšnje sobote.

Bila je razgiban in umirjeno lepa. Takšnih dni si želim še veliko!

Dopoldne smo preživeli kar doma na dvorišču.

Žiga je vadil za vozniški izpit. Na srečo ima še veliko časa za vajo. :) 



Jani se je lotil obrezovanja trte.

Žiga je prazno lestev hitro izkoristil. Ga je bilo kar težko dobiti dol.  


Žan pa si je privoščil krepčilen dopoldanski počitek.


Popoldne/zvečer pa smo šli jaz, Žiga in Žan na gala ples Do zvezd in nazaj.



Žiga je bil navdušen že od prvega trenutka, ko sem mu povedala kam gremo.


Ples so pripravili naši skavti ob 25 letnici skavtstva v Sloveniji. Fantje so res dali vse od sebe in naredili odlično zabavo za vse generacije.

Pozdravili so nas z navdihujočim govorom. Sledila je slovesna otvoritev plesišča.

Plesali s(m)o limbo, igrali igro srčkov ples in jedli zelo okusno torto. 


Najprej sem mislila, da gremo samo malo pogledati in hitro domov. Pa se je Žiga tako zabaval, da sploh ni hotel domov. Ko je bilo uradno že konec, je naš mali plesalec še kar plesal. Po vsaki pesmi mi je rekel: "Samo še eno pesmico."

Ko smo se peljali domov, sem pričakovala, da bosta ob zaspala že v avtu in da bo težek večer z veliko jokanja in grozno utrujenostjo. 
Pa sploh ni bilo niti približno tako. Brez težav smo povečerjali in se pripravili na spanje. 
Naš večer se ponavadi konča tako, da v postelji še skupaj zmolimo. Žiga se vedno zahvali že kar naučeno: "Hvala za očija, za Žana, za mamico in za Žigata." - to je njegov vrstni red.
No, v soboto pa se je zahvalil tako: "Hvala, Bog, da smo šli na ples in da je stric spustil listke." Sledila je obnova celega večera. Res se mu je vtisnil v spomin!


Ni komentarjev:

Objavite komentar