četrtek, 19. marec 2015

liki

Takoj, ko je Žiga pokazal zanimanje za razne like in oblike, sem morala nekaj narediti, da bi si bolj zapomnil imena (vsaj) štirih osnovnih likov.


Na kartončke (bel papir, ki sem ga plastificirala) sem narisala krog, kvadrat, trikotnik in pravokotnik (vse stranice sem narisala enako dolge - razen seveda pri pravokotniku ;)). Vsakega v svoji barvi. Vzela sem slamice enakih barv in jih narezala na primerne dolžine. Za krog pa sem uporabila vrvico.


Najprej sem mu dala samo kvadrat, krog in trikotnik. Ampak mu je šlo res odlično in sem hitro dodala še pravokotnik.





Prva različica je taka, da slamice postavlja direktno na like. Druga je taka, da ima kartonček samo za kontrolo...


Tretja pa, da so vsi liki in slamice enake barve.
Žal se nisem dovolj potrudila, da bi našla črne slamice. Vsakič, ko grem v trgovino, preprosto pozabim.


To je Žiga zelo rad delal. Ker pa tega materiala, ne morem pustiti na polici, če ga hočemo ohraniti za dalj časa, je pospravljen v omari in se Žiga ne spomni na njega tako pogosto.
Zakaj ni na polici? Ker Žan vsak dan vestno skrbi, da so police čiste in prazne. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar