sreda, 4. marec 2015

gusarska ladja

Pretekli vikend je praznoval moj nečak in dobila sem posebno nalogo, da naredim torto. Imela sem proste roke. Želja je bila samo, če bi lahko bilo na njej nekaj gusarskega. Malo sem pobrskala po internetu in našla super idejo, kako narediti gusarsko ladjo.

Biskvit sem spekla v velikem kvadratnem pekaču (37 x 24 cm).
Sestavine:
- 8 jajc
- 40 dag sladkorja
- 40 dag moke
- 5 dag kakava
- 1 pecilni prašek
- 1,5 dl mleka (jaz sem dala vodo)
- 1,5 dl olja

Rumenjake stepemo s sladkorjem. Dodamo še mleko/vodo in olje ter zmešamo. Presejemo moko, kakav in pecilni prašek ter postopoma dodajamo rumenjakom. Beljake stepemo v trd sneg in jih na koncu počasi primešamo rumenjakovi zmesi. V pekač damo peki papir in vlijemo testo. Pečemo na 160°C približno 1 uro.

Ko je bil biskvit pečen sem se lotila rezanja v pravo obliko. Najprej sem prerezala po dolžini, da sem dobila širino ladje. Potem sem ožji del razpolovila in manjša kosa sta postala prednji in zadnji del ladje. Upam, da si lahko predstavljate. Pozabila sem fotografirati. Sem pa potem fotografirala sestavljeno ladjo.


Ker Timotej ne mara sadne torte, sem morala narediti čokoladno. Tale čokoladna krema je najboljša.

- 3 dl mleka
- 2 rumenjaka
- 8 dag sladkorja + vrečka vaniljin sladkorja
- 3 dag škroba
- 0,3 dl ruma (ker je bila torta za otroško praznovanje, sem dodala vodo)
- 20 dag jedilne čokolade
- 3 dl sladke smetane

Dve tretjini mleka zavremo skupaj z vaniljinim sladkorjem. V primerno veliki kozici zmešamo rumenjake s sladkorjem in rumom/vodo. Dodamo škrob in preostalo hladne mleko ter dobro premešamo, da dobimo gladko zmes. Prilijemo vrelo mleko in kuhamo, tako da vre približno 5 minut. V vročo kremo vmešamo 15 dag nasekljane čokolade in ohladimo. Ohlajeni kremi narahlo vmešamo stepeno sladko smetano in preostalo nasekljano čokolado. 

Biskvit sem navlažila s sladkano vodo. Najprej sem namazala z marmelado in čez dodala še čokoladno kremo. 


Potem sem v kremo dodala še malo stopljene čokolade, da je nastala kremo še malo bolj trda in temna. Premazala celo torto in jo okrasila. 
Pri krašenju mi je pomagal Jani. Če bi jo krasila sama, ladja ne bi bila kaj dosti gusarska. Tako so drobni dodatki (kot so črna jadra, topovi ob strani in gusarska zastava) naredili pravo gusarsko ladjo. 
Timotej je bil navdušen. :)





Ni komentarjev:

Objavite komentar